Wednesday, April 23, 2008

Politik Sikit..

Sekarang nie aku bercuti dan banyaklah masa aku gunakan untuk berinternet. salah satu hasilnya macam you all nampaklah...dah ada blog sendiri...YAHOOOOOO...lama dah merancang tapi hari ini baru berkesempatan..untuk sementara nie biarlah blog aku macam nie rupa dia...guna template yang asal. nanti bila dah familiar lepas tu dah clear direction mana nak pegi barulah aku plan nak buat some changes pada lay-out dia..

Emm politik sikit? apa lagi yang aku nak cakap tapi orang tak tahu? semua orang tahu tapi buat tak tahu..mungkin dulu org kata aku penyokong kuat 'Dulu Kini dan Selamanya', ada satu ketika tu aku balik kampung naik motor TZM siap ngan tampalan kata keramat tu kat motor aku...BESOR siot...sampai ada keluarga aku kata, tak dok orang baling batu ke mung ker? (cakap ganu sikit...heheh). masa tu sebenornya tgh hangat reformasi...jadi terengganu kan ker jatuh ke pembangkang...aku salah sorang yg tak undi xxxxxxxxx ari tu...opss undi adalah rahsia...hehhehe
Tapi sekarang orang tak leh nak agak doh akuu nie duk kat side mana. sebenarnya aku tak pernah ubah sidepun, aku sentiasa dipihak yang aku rasa betul...idola aku dulu kini dan selamanya takkan pernah berubah...terharu betul bila TUN kata dia akan bersuara kalau dia melihat ada orang cuba memusnahkan negaranya...LOVE U Tun Dr Mahathir....BTW kenapa diaorang tak suka dengar pandangan TUN? tak terbukti lagi ker sumbangan beliau kepada negara? siapa lagi dalam dunia nie yg ditampuk negara selama 22 tahun dengan cemerlangnya?

No comments: