Wednesday, April 23, 2008

4 & 8

apa dia 4 & 8, mesti ramai yg tertanya-tanya. ada rahsianya tu, hehhe. aku nie suka sangat tengok formula 1 so dah terjawab ler no 4 tu...kalau masih tak clear lagi "4" tapi maksudnya 4 hari lagi nak start race day untuk formula 1 barcelona...aku nie fans kepada fernando alonso - yang duk kat Mc Larens season lepas tapi balik semula ke Renaults tu. Tak sabar nak tengok sejauh mana perubahan pada aerodinamic dan spring hentakan tu dapat membantu alonso kali ni.
No "8" lak adalah nombor keramat sebelum aku bertolak ke Arab Saudi. Kalau tak ada perubahan last minute maka 1st May nie aku akan fly ke Jeddah, dari situ mungkin akan naik keta ke Yanbu - tempat keja baru aku adalah SABIC Yansab kat sini. Kalau nak tahu kenapa aku nak keje sana, emm banyak alasan yang aku boleh bagi, tapi yg paling kuat sekali adalah sebab diaorang offer lebih dari apa yang aku dapat kat sini, lagi satu yang tersembunyinya adalah sebab aku nak ambik peluang nie untuk bermuhasabah diri..emememm..

No comments: